9 kwi 2014

Won't Let You Cry

<br/><a href="http://oi62.tinypic.com/2iw1z82.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Szablon jest wolny :) 
Kolejny z serii z Benedictem, grającym Sherlocka. Bardzo mi się ten szablon podoba. Kolory są świetne i myślę, że wszystko się ładnie zgrało. Jak wam się podoba? 

Chciałabym was wszystkich zaprosić na mój deviantart, gdzie możecie pooglądać inne moje prace :)
I na koniec, jestem pod wrażeniem nowego wyglądu Caro! To co stworzyłaś na naszej graphicpoison jest niesamowite, z przyjemnością się tutaj "pracuje" :)

6 komentarzy:

  1. Wow, wow, wow... Przyznam, że szablon od razu przykuł mój wzrok. Mężczyzna na nim wydał mi się już w pierwszej chwili dziwnie znajomy, ale musiałam się upewnić podpisem, ponieważ nie wierzyłam, że i tutaj zobaczę pana Holmesa :)
    Szablon zasadniczo mi się podoba, kolorystyka ładna, lekka, przyjemna dla oka, a z urodą aktora również dobrze się komponuje. Zdecydowany plus także za prostotę... Jest taki fajny, prosty i nieudziwniony :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez jaj, Sherlock ♥. Szablon jest śliczny, taki kolorowy, chociaż wątpię, by do Holmesa by to pasowało, ale noo ;)
    Mam propozyszyn - możecie zrobić jakiś szablon z Jensenem Acklesem (Dean Winchester, Supernatural/Nie z tego świata)? To mój true love, no i do opowiadania by mi pasowało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że się podoba :D
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy