26 sty 2014

You Pain


Matko. Nie było mnie tu długo, ale to przez sesję. Mam przed sobą jeszcze dwa egzaminy. Ten szablon powstawał w wielu krokach. I powstał jako jedyny w ciagu dwóch tygodni. Na początku bardzo mi się podobał, ale teraz wychodzę z założenia, że to najgorsza praca jaką zrobiłam od dawna. Jednak swoje poprzednie zadowolenie zrzucam na sesję (wtedy człowiekowi podobają się rzeczy, które w normalnych warunkach nie przeszłyby eliminacji). Jedyne co do tej pory mnie zadowala to kolory.
Postaram się, żeby kolejne prace pojawiły się znacznie szybciej. 
Nie przyjmuję zamówień. 

Kredyty: 1,2,3

2 komentarze:

  1. Ma niesamowity klimat - jakoś tak dziwnie przywodzi mi na myśl halloween...
    Powodzenia na egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym klimatem coś jest, faktycznie :)
      Nie dziękuję :)

      Usuń

Obserwatorzy