21 lip 2014

Tysiące rubli

Zamówienie dla Melodia 

Mój faworyt! Może kolor tła mi nie pasuje zbytnio, ale dalej pozostaje moim faworytem. 
Zmieniłam zdjęcie Lily, bo to mi bardziej pasowało do koncepcji i całości. 
Ma w sobie jakiś czar. Nie wiem tylko czy kolory będę zamawiającej pasować, ale nałożyłam je i od razu wiedziałam, że to jest to. 
Powiem Wam, że chyba potrzebowałam takiej przerwy od robienia szablonów. Serio! Mam teraz zdecydowanie więcej chęci, weny i zamówień wcale nie robiłam na siłę. Od początku do końca szło mi wszystko tak jak powinno. Sama byłam w szoku. 
Zamówień nie przyjmuję. Muszę wykonać pozostałe 4 i ich dodanie planuje na piątek/sobotę. 

Kredyty: 1,2,3,4,5

3 komentarze:

  1. Jejuuu! ♥
    Jaki ten szablon jest piękny, naprawdę jestem zachwycona efektem! Porwę go na bloga, gdy tylko włączę laptopa! :)
    Dziękuję Ci ślicznie za poświęcony czas! ^^
    Pozdrawiam! c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co.
      Ja cieszę się, że szablon się podoba :)

      Usuń
  2. Hej kiedy będziesz przyjmować zamówienia. Bardzo mi na tym zależy . Jakbyś przyjmowała to mogłabym też złożyć ?? :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy