25 sie 2014

Możesz przegrać

Zamówienie dla Eveline Lawrence
Tego też się bałam. Nie mogłam znaleźć dobrej kolorystki. Jednak postawiłam na zieleń, bo to w końcu najbliżej leżało kolorów Slytherinu. Mam nadzieję, że zamawiającej będzie odpowiadał. 
A teraz coś o czym ciężko mi się pisze, ale jestem zmuszona odejść z Graphic Poison... Od września dojdzie mi sporo nowych obowiązków, a nie jestem w stanie prowadzić dwóch blogów graficznych. Nie wiem nawet czy u siebie uda mi się zachować dwutygodniową systematyczność. Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa, za każde złożone zamówienie i za wszystko inne. Ten czas wiele mi dał. Wiele się nauczyłam, ale niestety obowiązki w życiu zmuszają mnie do takiej a nie innej decyzji. Jeśli zechcecie dalej komentować moje prace to znajdziecie je tutaj: Graphic Rhythm. Po moim powrocie z wakacji na blogu pojawi się galeria, gdzie umieszczę również szablony, które dodawałam na GP, ale będzie je obowiązywał regulamin GP oraz mojego prywatnego bloga.
Dziękuje jeszcze raz!

Kredyty:1,2,3

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wykonanie szablonu, jest przecudowny!
    Salazar by nie pogardził :)
    Szkoda, że odchodzisz z Graphic Poison :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sam Salazar to moge byc dumna.
      Zawsze pozostaje jeszcze moj prywatny blog :-)

      Usuń
  2. Szkoda, że odchodzisz wielka strata dla GP. Jednego możesz być pewna, będę śledzić twoją twórczość.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy