7 lip 2015

Great Vibes

Free Image Hosting at FunkyIMG.com

Hej Hej Hej! Z tej strony kłania się wam Lotus :) Możecie mnie kojarzyc jedynie z bloga Follow The Flame. Znalazłam się tutaj mniej więcej tak jak większośc osób czyli zwerbowana przez Invisible :) Dziwne jest to, że nie mam jak się tutaj rozpisac. U siebie zawsze piszę jakieś długie notki, które o dziwo ktoś czyta, ale tutaj nikt tego nie robi, więc nie będę niszczyła tradycji :P Nie będę przyjmowała zamówień, ponieważ zwyczajnie się do tego nie nadaję. Bardzo chętnie jednak wysłucham waszych propozycji dotyczących szablonów, także śmiało zostawiajcie je w komentarzach. Najlepiej na jakieś z fajnymi cytatami, takie lubię najbardziej ^^. Dzisiaj mam dla was jeden szablon minimalistyczny i mam nadzieję, że jest chociaż trochę optymistyczny :) Wszystko czego potrzebujecie jest w paczuszce z szablonem do pobrania. Czekam  na wasze propozycje. Do zobaczenia wkrótce :)

4 komentarze:

  1. Śliczny szablon! :D Genialny! *.*
    Propozycje? Hm... Aktualnie potrzebuję niebieskiego szablonu z Niną Dobrev i Riker'em Lynchem. Byłabym bardzo szczęśliwa! Pozdrawiam!
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Chmm coś niezbieskiego z Niną chyba by się dało wykombinowac ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. więcej szablonów typu life style! na zadnej szablonarni sie nie pojawiaja!
    b. ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz więcej takich to będą się pojawiały u mnie bardzo często :) Uwielbiam robic takie szablony ♥ Bardzo się cieszę, że Ci się podoba

      Usuń

Obserwatorzy