5 lip 2015

Smile



Dzień dobry :)
Nazywam się Lis i jak możecie się domyślić - jestem nową graficzką na tym blogu, która zostanie tutaj przez całe wakacje. Jak dwie poprzednie koleżanki (i kilka, które dopiero dodają swoje prace) o dołączenie poprosiła mnie Invisible, a w związku z tym, że i tak tylko ciągle się nudzę - zgodziłam się, bo co mi szkodzi :). Kurczę, muszę powstrzymywać się przed zapisywaniem tutaj swoich życiowych przeżyć, bo mam do tego tendencje. Zauważyłam, że wszyscy tutaj piszą raczej krótko i zwięźle, dlatego postaram się o to samo.
Dodam jeszcze tylko, że nie będę przyjmować zamówień, ale jestem szeroko otwarta na wasze propozycje :)
Dziękuję za "wysłuchanie", trzymajcie się i do następnego wpisu c:

2 komentarze:

  1. Ale śliczny szablonik :3 ładne kolorki i taka nutka magii przez te białe kropeczki ^^
    Czekam na kolejne twoje prace :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, subtelny i delikatny.. ♥
    Oby więcej takich :>

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy