12 sie 2015

TT: Beside me


Dzień dobry!
Przybywam do was z kolejnym szablonem, dodałabym go później, ale nie potrafiłam spać przez osę, która użądliła mnie w łokieć... cudowne miejsce. Osobiście praca ogrooooomnie mi się podoba i mam szczerą nadzieję, że wam również przypadnie do gustu :) O, mogę jeszcze dodać, że w mojej następnej notce z TT pojawi się szablon z Arctic Monkeys c:

Wszystkie gadżety mają znaleźć się w lewej kolumnie, natomiast strony są gadżetem Html/Java Script, umieszczamy go w prawej. W ten właśnie gadżet wpisujemy:
<A CLASS='NAVI' HREF='LINK'>NAZWA LINKU</A>

2 komentarze:

  1. Piękny szablon i mój kolorek *.* Awww... boska, genialna, cudowna praca, Boże Tiny, nie wiem co powiedzieć! Zabrakło mi słów. CSS podbił moje serce, ale to już chyba wiesz ^^ Czekam na szablon z moimi miśkami. Nie mogę doczekać się szablonu z Arctic Monkeys, tak bardzo ich uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy