25 wrz 2015

They're talking about a fantasy

Witajcie moi kochani ludzie, long time no see huh? Ostatnio trace zainteresowanie graficzne, moze wezme urlop albo poprostu przestanie to robic, jeszcze nie wiem ; wiem na pewno, ze mam bardzo malo czasu nauczyciele w szkole gadaja tylko o jednym !Junior Certificate!  just wymiotowac mi sie tym chce, wiem, ze on bedzie nie potrzebuje twoich przypomniej 10 razy na jednej lekcji?? Ok wiec moge przyjac jedno zamowienie +  jutro postaram sie dodac szablon z Xiavier'em Samuel'em nie zapomnialam o tym! ;;

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny nagłówek. Wiem sama, jak to jest, gdy człowiek traci zainteresowanie. Ale masz talent, po co to marnować? Tak tylko mówię, mam nadzieję, że jednak z tego nie zrezygnujesz.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rezygnuj! Jeśli faktycznie tracisz zainteresowanie, to zrób sobie dłuższy urlop - może to zmęczenie, brak czasu itp? Kto wie, może za dwa miesiące znowu poczujesz przypływ chęci i będziesz chciała robić szablony. Ten nagłówek (jak i reszta twoich prac) są naprawdę cudowne, szkoda by było, gdybyś zrezygnowała! :/ ♥

    1. Hasło: Fluffy Cookie27
    2. Mój login: Paula WinchesterBear
    3. Kontakt:
    e-mail: paula.winchesterbear@gmail.com
    GG: 54623648
    4. Adres bloga: http://eye-of-the-mountain.blogspot.com
    5. Zdjęcia/obrazki/arty, które mają pojawić się na szablonie:
    No więc tak, tutaj robią się małe schodki... W szablonie pozostawiam ci dość dużą swobodę, ponieważ jedyne co ze zdjęć w nim chcę, to jakiś las, dodatkowo jakaś chatka jeszcze... Wszystko wyjaśnię w punkcie "inne istotne informacje". ;)
    6. Tematyka bloga: Horror
    7. Preferowana kolorystyka i układ szablonu: Kolorystyka (jak to z horrorami bywa) ciemna, mroczna. Czarny z odcieniami szarości, jakaś ciemna zieleń może (ale nie koniecznie... Jak wspominałam, pozostawiam dużą swobodę twojej wyobraźni xd). Zdecydowanie zimne kolory, aby szablon pomógł wczuć się w opowiadanie, dodać trochę grozy... Sama średnio się znam, a moje wyczucie gustu jest czasem, ekhem... No cóż xd Układ dwu lub trój kolumnowy, coś w stylu szablonów z notek "Nobody to love" (w zakładce z szablonami z Benem Barnesem), "Human Life" (w zakładce z Danielem Gilliesem), czy "One For All", "Becose Of You", "TT: The Winchesters" (w zakładce z "Supernatural"). ;) Ale kolumna środkowa (w której zamieszczane są posty) dość szeroka, bo ładniej to wygląda i wygodniej się czyta (przynajmniej mnie...) xd Tekst normalnie od lewej do prawej, żaden wyśrodkowany czy od prawej do lewej. ;)
    8. Inne, istotne informacje:
    No to tak, od czego by tutaj zacząć... Zdecydowanie bez postaci ludzkich w nagłówku (bohaterów mam zbyt dużo, nie ma jednych główniejszych innych mniej, więc...), może być jakieś zwierze, choć nie do końca wiem czy by bardzo pasowało do tego, co będzie w treści xd Prosiłabym aby znalazł się tam też las, może jakaś chatka do niego, może też być np. księżyc w pełni (ale nie musi... właściwie poza lasem wszystko pozostawiam w twoich rękach, akcja opowiadania toczyć się będzie w górach, gęsty ciemny las, seryjny morderca, grupa nastolatków itd. xd). Na pewno nie chciałabym jakichś zamków, zegarków, no bo to nijak ma się do treści xd
    Oraz gdzieś w nagłówku zamieszczony tytuł bloga: Too close to the flames
    No i to chyba byłoby tyle... W razie czego kontakt do mnie masz ;)

    Oświadczam, że zapoznałam się z regulaminem, a w razie problemów z ustawieniem szablonu zajrzę do zakładki "Pomoc we wstawieniu szablonu" (znajdującej się w Menu).

    Oraz z góry dziękuję za choćby rozpatrzenie mojego zamówienia, wiem ile czasu i energii może pochłaniać taka praca (a jeszcze z tak nieokreślonym, nie będącym pewnych czego się chce "klientem" jak ja, to już wgl... xd).
    Jeszcze raz, nie rezygnuj! ;) ♥
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nagłówek, nie rezygnuj! Tak jak w komentarzu powyżej, może zrób sobie przerwę, nie rezygnuj. Sama miałam kiedyś podobny problem, po jakimś czasie moja wena i kreatywność wróciły! ;)
    ~Reesmee

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy