8 kwi 2014

I want to kill everybody

Zamówienie dla Resovianka Suzie

Tak, wiem nic specjalnego Ci nie wymyśliłam. Przepraszam, ale nie dość, że nie mam na nic czasu to jeszcze zupełnie nie jestem w stanie zrobić dobrego nagłówka, bo po prostu nie mam natchnienia. Zrozumiem jeśli obie zamawiające po prostu poszukają swoich wymarzonych szablonów u innych. Dużym wyzwaniem było umieszczenie oczu dziewczynki, ale jakoś poszło. 
Nie przyjmuję zamówień, bo nie mam czasu. Nawet nie wiem kiedy w najbliższym czasie otworze program. 
Kredyty: 1,2,3,4,5

2 komentarze:

  1. Szablon cudowny.
    Nie zawiodłaś mnie.
    Wiem, że jestem dość wymagająca i jeżeli moje zamówienie sprawiło Ci jakąkolwiek nieprzyjemność to przepraszam.
    Ale efekt końcowy jest dla mnie powalający.
    Oczy dziewczynki i wszystkie zdjęcia są ułożone w ładną, zgraną całość i co najważniejsze nie jest przekombinowane.
    Jeszcze raz dziękuję za zrealizowanie zamówienia i mam nadzieję, że w końcu zabiorę się za pisanie nowych rozdziałów przy tak pięknym szablonie.
    Pozdrawiam, życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobisz dla mnie jakiś mroczny pliska

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy