14 maj 2014

Love filled with pain


Na początku przepraszam, że czekałaś tak długo! Bardzo mocno Cię przepraszam.
Nie chciałaś niebieskiego, ale tylko to mi pasowało!
Uwierz mi.
Miałam już dawno zrobiony nagłówek, ale nie miałam kiedy popracować nad CSS. Dziś robiłam to w biegu, bo dokładnie za dwie godziny wyjeżdżam na Sycylię i między pakowaniem, prasowaniem, zakupami robiłam kod.
Nie przyjmuję zamówień! (ja nawet nie wiem czy przeżyje do końca miesiąca, a co dopiero o jakiś zamówieniach mówić).

Kredyty: 1,2,3,4,5,6

3 komentarze:

  1. Wow, że też udało Ci się taki efekt osiągnąć w biegu... Strach pomyśleć, czego byś dokonała, gdybyś miała chwilę wolnego :D
    Przyjemnej podróży życzę i obyś pożyła dłużej, niż do końca miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa :)
      Chciałam troche pobawić się kodami, ale niestety czas nie jest ostatnio moim sprzymierzeńcem...
      Dziękuję bardzo i mam nadzieję pożyć troche dłużej :)

      Usuń
  2. Te cytaty ala Pałlo Kołello są prześmieszne.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy