3 maj 2014

Love May Be Bloody

http://imagizer.imageshack.us/a/img842/4971/3wmxf.jpg
zamówienie dla: bloody-game.blogspot.com

Bardzo spodobało mi się to zdjęcie Amber, więc po prostu musiałam je umieścić na tym nagłówków. Miałam trochę problemów ze znalezieniem zdjęcia Buzolica, które wpasowałoby się w klimat szablonu. W końcu znalazłam ale czarno białe, dlatego szablon jest utrzymany w jednolitych kolorach. Mam nadzieję, że zamawiającej się spodoba. W związku z maratonem maturalnym, który rozpoczynam po niedzieli moje posty nie będą już takie częste. Nie przyjmuje też zamówień. Możecie składać propozycje na szablony - takie na podstawie książki. Czekam na ciekawe propozycje!

Kredyty: 1,2,3

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo! Szablon jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szablon, szkoda że nie przyjmujesz zamówień, bo na gwałt potrzebuję szablonu ;/ Ech, może innym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szablon :) A jeśli chodzi o propozycje, to może coś z "Gwiazd Naszych Wina" lub "Niezgodnej"? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja proponuję na pewno "Igrzyska śmierci". Może coś z samym kosogłosem, co w sumie myślę, że mogłoby być takie uniwersalne. No i chyba nigdzie nie widziałam Gale'a z Katniss, a oni tak fajnie razem wyglądają. :D
    Poza tym fajnie byłoby zobaczyć może "Trzy metry nad niebem", ewentualnie "I wciąż ją kocham" :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy