2 paź 2014

Sky full of stars


Przez miesiąc nie miałam komputera.Muszę przyznać - taka przerwa pozytywnie wpływa na naukę i życie prywatne.Od miesiąca jestem w klasie maturalnej.Nauki jest niesamowicie dużo a czasu ZAWSZE za mało. Na szczęście, znalazłam ten szablon na komputerze. I jest to mój ostatni szablon na graphicpoison.Pamiętam dzień,kiedy ponad trzy lata temu Svitra przyjęła mnie w szeregi nagłówkowni.Od tego czasu moje umiejętności graficzne znacznie się poprawiły.Jest mi niezmiernie miło że mogłam współpracować z tyloma utalentowanymi grafikami.Z powodu tylu obowiązków i nauki, wiem że nie będę w stanie regularnie dodawać postów,nie wspomnę już o zamówieniach,które z resztą,coraz gorzej mi wychodziły.W blogosferze raz na jakiś czas będzie można znaleźć mnie na grungeyouth,gdzie tworzę raczej dodatki graficzne aniżeli szablony.Całej załodze GP życzę wszystkiego dobrego,mam nadzieję że dalej będzie można znaleźć tu mnóstwo fantastycznych szablonów.Dziękuję za wszystkie komentarze,zarówno pozytywne jak i negatywne.Wiele mnie one nauczyły.Tak więc,na mnie już czas!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy