5 lip 2015

Strawberry



Witam!
Jestem Evelyn i możecie kojarzyć mnie z mojego bloga prywatnego Świat Grafiki. Jak tutaj się znalazłam? Invisible, poprosiła mnie o dołączenie do załogi, no i oczywiście się zgodziłam. Grzech byłoby odmówić :D 
Przybywam z wami z minimalistycznym szablonem, wydaje mi się że wam się spodoba. Jeśli chodzi o zamówienia, będę przyjmowała tylko jedno co drugą, notkę. Aczkolwiek propozycje są też mile widziane :D
Do zobaczenia w następnym poście. 

PRZYJMĘ TYLKO JEDNO ZAMÓWIENIE!
Przyjęłam zamówienie Halsey.

1 komentarz:

  1. Hej, chciałabym złożyć zamówienie. :)

    Hasło: Anomalia
    Mój login: halsey
    Adres bloga: http://payback-fanfic.blogspot.com
    Zdjęcia/obrazki/arty, które mają pojawić się na szablonie: nie podaję, bo pewnie wybrałabym jakieś złej jakości. Chciałabym, żeby na szablonie był Luke Hemmings i ewentualnie Lily Collins, ale ona niekoniecznie. Chodzi mi głównie o chłopaka.
    Tematyka bloga: blog to fanfiction, kryminał, opowiadanie o chłopaku, który został oskarżony o zbrodnię, której nie popełnił.
    Preferowana kolorystyka i układ szablonu: układ mógłby być taki sam jak na tym minimalistycznym szablonie. Ogólnie może to być coś w tym stylu. W sensie, że nagłówek z boku taki niewielki w kwadracie, no jak wyżej. A kolorystyka raczej ciemna - czarny, czerwony.
    Inne, istotne informacje: chciałabym napis "No way to turn back, this is the PAYBACK", poza tym zdaję się na ciebie.
    Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem, a w razie problemów z ustawieniem szablonu zajrzę do zakładki "Pomoc we wstawieniu szablonu" (znajdującej się w Menu).

    Z góry dziękuję. :-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy