21 lip 2015

TT: Arrow

Free Image Hosting at FunkyIMG.com

I oto drugi serialowy szablon, który mam dzisiaj dla was przygotowany. Tym razem Arrow! Naprawdę zaczęłam ten serial niedawno a jestem juz w nim totalnie zakochana. Jest naprawdę świetny, te wszystkie intrygi , niedomówienia, kocham takie klimaty ♥ Nagłówek z boku z Oliverem jest widoczny caly czas na podglądzie, natomiast cała reszta przesuwa się normalnie. Jestem naprawdę zadowolona z tego szablonu, szczególnie z tych stron w kształcie strzał ^^. Na jutro ma dla was kolejne dwa szablony, tym razem z brytyjskimi serialami :D
Do jutra :*

2 komentarze:

  1. To znowu ja!
    Nie znam Arrow... Powinnam znać? Nagłówek jest taki intensywny. Ah te kolory!
    Jednak sądzę, że czytanie tekstu na tym tle może być lekkim wyzwaniem dla oczu.

    Z jakimi serialami? POWIEDZ AVU!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zieleń jest boska. CSS też świetny, ale nagłówek przebija wszystko. Piękna praca c:

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy