22 lip 2015

TT: The Consulting Detective

To znowu Ja! Oto drugi na dzisiaj i ostatni w tym tygodniu szablon ode mnie (p.s za godzine mam zbiórke na kolonie a jeszcze pisze posty na bloggerze, uzależnienie jak nic xD). Ah Sherlockians - The Fandom Who Waited. Ale chociaż dali nam zwiastun Świątecznego Odcinka :) Szablon może się wam wydawac zrobiony na odwal np. przez zwykłego Timesa jako czcionkę, ale wszystko tutaj było zamierzone. Chciałam go utrzymac w takich klimatach. Oglądacie Sherlocka? Ja uwielbiam ten serial ♥ Mam nadzieję, że szablon wam się spodoba ;) Buziaki, do zobaczenia za 2 tygodnie!

2 komentarze:

  1. Szablon jak najbardziej w porządku. I znów efekt "3D" - po prostu kocham. Mimo tego, że nie lubię Sherlocka. to szablon mi się podoba. Jak dla mnie ten szablon jest równie świetny co poprzednie. Zdecydowanie mi się szablon spodobał. Dobra robota, zresztą jak zawsze ;)
    Miłej kolonii, baw się dobrze! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szablon to jest po prostu boski <33 Kocham Sherlocka i Benedicta ;DD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy