27 kwi 2017

Nabór!

Nie, dzisiaj nie przychodzę do was z nowym szablonem. Ogólnie to bardzo zaniedbuje Graphic Poison, nie dlatego że nie chce mi się go prowadzić, ale bardziej skupiłam się na dodawaniu notek na Land of Grafic. Nie chcę zostawiać tego bloga, a szkoda zostawiać dobrą szabloniarnię z tak długim stażem w blogosferze.
    Mimo to, jestem tutaj sama, ponieważ dziewczyny najwyraźniej nie mają czasu (co jest oczywiście zrozumiałe) Więc sama nie daję rady wstawiać, przynajmniej dwa razy dziennie, czy nawet co tydzień notek. Dlatego pytanie dla was? Czy chcielibyście przyłączyć się do załogi? Nie jest wymagany wiek, oraz płeć ale podstawowe umiejętności posługiwania się photoshopem, czy gimpem oraz znajomość kodu css. No i oczywiście chęć. Bez tego ani rusz. 

Zgłoszenia proszę wysyłać na mój e-mail: gunnwo72@gmail.com
W zakładce Nabór są wszystkie informacje odnośnie bycia szabloniarzem. 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam Photoshopa i nagłówki. Bardzo chętnie bym się zgłosiła, bo was uwielbiam, ale nie znam się na kodach. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic, ale fajnie że jest ktoś tym zainteresowany :)

      Usuń
    2. A mogę złożyć zgłoszenie, jeśli udało mi się zrobić tylko dwa kody? Skorzystałam z tutoriali na yt i bloggerze.

      Usuń
  2. Mnie niestety jest już chyba za dużo :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym tylko umiała photoshopa, czy gimpa. A niestety oprócz średniej znajomości css to zero zdolności graficznych.
    Cóż...
    Mam nadzieję, że ktoś się znajdzie, by dołączyć do Graphic Poison. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że znajdziecie fajne nowe osoby do załogi, bo sama bardzo lubię GraphicPoison i trochę szkoda by było takiej fajnej szabloniarni.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć. Chciałbym zapytać, czy nie potrzebujecie grafików do współpracy? Nie znam się na robieniu szablonów,ale na spokojnie mógłbym zrobić jakiś nagłówek, okładkę na wattpad czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nie chcesz opuszczać bloga :) Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś do pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że chcesz aby blog dalej tętnił życiem. Chętnie bym pomogła, ale niestety moja znajomość kodów css jest nikła :P Jedyną pomoca jaką mogę posłużyć to zachęcanie znajomych graficzek aby się zgłosiły. Oczywiście trzymam kciuki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Minęło już kilka lat, odkąd GraphicPoison padło, a serwis funky i hostuje zostały zamknięte, przez co większość nagłówków i szablonów zniknęła... Więc mam pytanie. Czy mogę wziąć nagłówek z jednego szablonu do drugiego od innej szabloniarki? Oczywiście napiszę, że nagłówek zrobiła jedna szabloniarka, a szablon ktoś inny.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy