27 lis 2015

I'll show you


Tak, tak... to znów ja xD (wgl wybaczcie za to, że dręczę Was Justinem, ale jakoś spodobały mi się te piosenki, których tytuły widzicie na początkach postów).
Zamówienie dla Imagine World. Chciałaś kolorystykę pasującą do zdjęć... niestety nie udało mi się znaleźć jednej wspólnej i dobrej dla każdej z postaci, więc dodałam dwa kolory. Mam nadzieję, że nie jest to problem. Daj koniecznie znać co myślisz o swoim szablonie :)
Pozdrawiam serdecznie!
Forain ♥
A! I czekam na propozycje ;)

3 komentarze:

  1. Szablon jest piękny. Wszystko mi się podoba. Nic dodać nic ująć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że ci się podoba :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Już pobrałam i ustawiłam na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy